2011年8月4日星期四

my past half life in Dubai


Dear Friends

I can't believe i've been here already 7 months and I still have more than one year of completing the contract. How I survived in this damn cold city although it's desert!

I do not like here, I don't think this country is a friendly behavior and diversity of culture, what a shame.

Time flies, faster than you imaged, and I wasted too much time also.
so chubby

I will not give up before I get what I want, everyday is a detour, but I have to take all the chances, my future is a little bit blur, cloudy, misty, sometimes I wonder why I choosed this way.

Life has no regrets, I presuing what I want everyday, for my dream.

Wish all the best to myself, Gary, wake up from now on!

P.S: NEED LOSE WEIGHT!!!

半年过得真是快,还有一年半的合约,都不知道到底我得到了些什么

自由,但其实却不是真正的自由,发现一旦开始工作,很多事情是难以控制的,难以任性的,难以逃避的,即使可以,逃避了之后发现所面对的困难将会更加大。

我真的不喜欢这里,这座城市,我不属于这里,至少过去的半年。

但是我真的不想家,可能是因为我真的是个喜欢漂泊的人吧,我希望两年后我能在另一座城市生活,另一个国家。

决定了,从今天开始,不能偷懒,每周争取写日记。

还有,真的得减肥了!

没有评论:

发表评论